Sami Seppänen: Alfred lahendab ettevõtete jaoks igapäevast päris probleemi
Ajujahi tiim Alfred tahab muuta ettevõtetele andmekaitsega seonduva lihtsaks ja kättesaadavaks. Nad tahavad sedasi saada ettevõtetele sama oluliseks abiliseks nagu koomiksimaailma-Alfred oli Batmanile. Tiimi asus mentordama Elisa Eesti tegevjuht Sami Seppänen, kes jagab miks ta just Alfredi valis ning mida peab tiim veel tegema, et Batmanide kõrvale tõusta?
Top 12 seast valisid endale mentordatavaks Alfredi. Miks just nemad ja mis potentsiaali tiimis näed?
Alfredi esimene ja kõige suurem tugevus on see, et nad lahendavad päriselt ettevõtete jaoks igapäevast probleemi – selleks on andmekaitse ja infoturve. Oluline on ka viis, kuidas lahendusele lähenetakse – ettevõtte vajadustest ja ka kasutusviisidest lähtuvalt. Lihtsad ja andmekaitset automatiseerivad vahendid võimaldavad rohkem ja paremini turvata enda klientide ja ärikriitilist informatsiooni ka järjest väiksematel ettevõtetel.
Teine oluline tiimi tugevus peitub tiimis endas, kes omab kogemust andmekaitse valdkonnas, läheneb teenuse arendusele kliendikeskselt ning on avatud klientide tagasisidele.
Mis on tiimi suurim arenguvajadus hetkel?
Alfred on sisenemas turule, kus konkurente pole. Seal on ääretult kriitiline kliendisuhete juhtimine. Kuigi aktiivne müük ei ole tiimi tänane fookus, siis praktikas on see kriitiline edu alus ning siin peab tiim hankima juurde praktilisi oskusi.
Mis neid hetkel kõige kiiremini ja paremini edasi aitaks?
Alfred on tõestanud juba senise Ajujahi raames, et nad suudavad väga kiiresti areneda ja eesmärke ellu viia. Hetkel toimub aktiivne teenuse arendus, et saada valmis esialgne toimiv teenus ja kliendid maksma.
Järgmine kord, kui žürii ette astutakse, valitakse välja finalistid. Millega nad teisi žüriiliikmeid veenama peaksid?
Tiim peab näitama reaalset teenuse progressi ning võimekust teenida raha. Ettevõtted kinnitavad probleemi ja lahenduse vajadust, kuid reaalne rahavoog näitab seda, kas ettevõtted ka teenust ostavad.