Neljandas saates võistlevad mentorite nimel uutmoodi lastehoid ja saate parima müügimehega tiim
Täna teevad oma müügikõne Ajujahi žüriile neli tugevat tiimi, kellest kaks saavad endale finaali eel isiklikeks mentoriteks EstBAN ingelinvestori Ivo Remmelga ja Maxima turundusjuhi Janne Laiki. Kes need tiimid on?
Seljad panevad kujundlikult vastamisi meeskonnad DriveX, ShareWell, Parents Co-Working ja Pagerr.
Rendiautode kontrolli teostav DriveX on jõudnud Ajujahi teekonna vältel kokkuleppeteni mitme suure ettevõttega ja nende müügimees oskaks tõenäoliselt võluda ära isegi BMW autotöösturid.
Kõiksugu toodete ja teenuste testimisteenust pakkuv Sharewell paneb DriveX-ile vastu tugeva insenerindusega.
Kõige emotsionaalsema müügikõne teeb žüriile Parents Co-Working Space, kes tahab pakkuda väikeste laste vanematele töökontoreid, kus oleksid ka lastetoad ja kus vanemad saaksid näiteks läbipaistva seina kaudu lastel silma peal hoida.
Kogu kompotti vürtsitab nõndanimetatud trükikodade Tinder ehk Pagerr, kelle ühel tiimiliikmel on kõrini, et siiani on nad pakkunud žüriile kõneainet enamgi oma erkroosade särkidega.
Eelmises saates said omale mentorid tiimid CommuniCare ja Alfred, keda hakkavad juhendama vastavalt SEB innovatsioonijuht Mart Maasik ning Elisa juht Sami Seppänen.
Igal neljapäeval TV3 eetris olev Ajujaht kulmineerub aprillis finaaliga, auhinnafondi rahaline suurus ulatub 140 000 euroni.