Finalist Sharewell: kuna alustasime kaks päeva enne Ajujahti, siis arenguhüpe on olnud suur
Huvitaval kombel leidub igal aastal Ajujahi finalistide seas vähemalt üks tiim, kes tegi oma ideega algust vahetult enne Ajujahile kandideerimist. Või siis oligi Ajujahi kandideerimise tähtaeg see miski, mis pani tegutsema. Sellest hooajast lisame sellesse nimistusse tiimi Sharewell.
Sharewell aitab ettevõtetel uutele toodetele ja arendustele leida testkasutajaid. Sharewelli platvormis saab luua küsimustiku, mis saadetakse soovitud sihtgrupi esindajatele vastamiseks. Sharewelli lahendus hoiab kokku aega ja aitab lihtsalt ja kuluefektiivselt arenduses olevaid ideid, tooteid ja arendustele tagasisidet saada.
Uurisime finaali eel Sharewelli eestvedajalt, Sten Kreisbergilt, kuidas on neil vahepeal läinud ja mida uut on vahepeal ettevõtte arengus ette tulnud.
Kui võrdled enda tiimi ja ettevõtte seisu enne Ajujahi ja nüüd, finaali eel, siis mis on olnud suurim muutus?
Peamiselt on toimunud kiire areng, mis tuli tänu sellele, et selged eesmärgid said püstitatud teatud perioodiks. Kuna alustasime oma ideega kaks päeva enne Ajujahile kandideerimist, siis usutavasti on erinevus suur. Täna on meil kliendid, tootev teenud ja huvi tuntakse juba ka välismaalt. Seega nelja-viie kuuga on meie arenguhüpe olnud suur.
Millega on sel Ajujahi teekonnal üllatanud sind su tiimikaaslased? Peamiselt oma töökuse ja pühendumisega.
Kuna oleme kahekesi, siis teineteise toetus ja kaasamõtlemine on see, mis täna meid siia on toonud.
Millisest žürii tagasisidest on olnud kõige rohkem kasu?
Õnneks või kahjuks on kõigist kasu olnud, sest igaüks on oma esitatud küsimustega või nõuannetega pannud mõtlema, kuidas asju paremini teha ja edasi suunata. Kuna me siia saatesse sõpru otsima ei tulnud, siis tegelikult hindame kriitikat isegi rohkem, kuna see toob su maa peale tagasi ja ei teki tunnet, et su toode on maailma kõige parem, ilusam ja toredam.
Koroonakriis katkestab ja suisa tuhastab mitmeid ärimudeleid ning tarneahelaid. Kas ja kuidas on see kriis mõjutanud sinu tiimi? Mille peale rohkem mõtlete?
Kui aus olla, siis pani mõtlema, kuidas kliente leida. Õnneks olen alati loova mõtlemisega olnud, tegin valmis teksti, mida kopi-peistisin siis LinkedIn’s oma kõikidele kontaktidele, kellele võiks meie ärist kasu olla. Kirja eesmärk oli uurida kuidas nad täna toimetavad. Tänu sellele istume täna läbirääkimistel mitme olulise kliendiga nagu Telia, Luminor, Baltika, EAS jne.
Milliste tiimidega jääd suhtlema ka pärast Ajujahti?
Kui aus olla, siis hetkel raske öelda. Aligneri teenus on see, mida ehk meil võib vaja minna, samas kõik on toredad inimesed tiimides, kelle edulugudest tahaks ikka kuulda.
Millist tuntud tsitaati kasutaksid, et võtta kokku oma teenuse/idee seis enne finaali?
Kui oled kaelani s*ita sees, ei tasu nina norgu lasta.
Mida teed võidurahaga?
Kuna meil käib ka hoogsalt investoritega suhtlus, siis tänaseks on meil selged plaanid ja kulud kirja pandud, kuhu raha läheb. Arendus-arendus-arendus on selle nimi. Ehk palkame endale lisa arendusinimese ning hakkame hoogsalt välisturgudele turundust tegema, sest meil on juba vaja olla kaugemal kui Eesti.
Ajujahi kommunikatsioonitiim tänab Sharewelli vinge koostöö ja põnevate jutuajamiste eest!