Arenguprogramm startis ärimudeli disaini ja väärtuspakkumise töötubadega

8. detsember 2019

Arenguprogramm startis ärimudeli disaini ja väärtuspakkumise töötubadega

Ajujahi arenguprogrammi esimene koolitusnädalavahetus pani tiimid analüüsima oma ärimudelit ning sõnastama oma ettevõtte väärtuspakkumist. Kahe päeva jooksul koolitasid ja andsid tiimidele näpunäiteid Euroopa Innovatsiooniakadeemia asutaja Alar Kolk ning ettevõtja ja disainmõtlemise ekspert Markko Karu.

Alari hinnangul jäävad alustavatest ettevõtjatest ellu vaid need, kes on valmis suurtele ettevõtetele ja korporatsioonidele kandadele astuma. Tiimidel, kes suudavad defineerida unikalse toote või teenuse on tema sõnul juba pool võitu käes. Olulisim on ärimudeli disainimisel mõelda ambitsioonile, mis on Alari sõnul üks olulisimiaid märksõnu oma ettevõttega alustamisel.

Ärimudeli loomise kohta soovitame vaadata Alar Kolki SEB eAkadeemia videoloengut siin.

Markko Karu sõnul on samaoluline mõelda juba algfaasis ettevõtte väärtuspakkumisele, mis on enamat, kui pelgalt eristuv bränd, logo või loov reklaam. See on osa tervikust, mis toetub nähtamatule vundamendile ning mis sünnib strateegia, väärtuste ja kultuuri koosloomena.

Lähemalt saab väärtuspakkumise ja brändi disainimise kohta lugeda siin.

Ellukutsuja

Ajujahi kiirendiprogramm ja telekonkurss sünnib avaliku- ja erasektori koostöös ning selle ellukutsuja on EASi ja KredExi ühendasutus.

Ellukutsuja: EAS
Suurtoetajad:

Toetajad: