Monika Tooming-Varblane: Groveneer peab mõtlema tootmise kasvatamisele ja võrgustiku loomisele

6. mai 2019

Monika Tooming-Varblane: Groveneer peab mõtlema tootmise kasvatamisele ja võrgustiku loomisele

Ajujahi kuue parima äriidee hulka jõudnud Groveneeri mentordavad rahastusplatvormi Funderbeam eestvedajad Kaidi Ruusalepp ja Monika Tooming-Varblane.

Monika Tooming-Varblane ja Kaidi Ruusalepp. Foto: JP Hion

Mentori rolliks on toetada äriidee arengut ja seista meeskonna eest ka otsustavatel hetkedel.

Monika Tooming-Varblase sõnul on üks olulisemaid teemasid Groveneeri jaoks tootmisvõimekuse suurendamine ning koostöövõrgustiku loomine. “Nad peavad mõtlema, kuidas tootmist kiiresti laiendada, mida teha ise ja milliseid teenuseid osta sisse,” räägib ta.

Foto: JP Hion

Teiseks on tema sõnul tiimi jaoks oluline välja mõelda turuletuleku strateegia. “Kuna sisustusmaterjalide sektor on väga tiheda konkurentsiga, tuleb turule tulla selge ja võimalikult nutika plaaniga, et piiratud vahenditest piisaks tuntuse tekitamiseks.” Samuti toob ta välja tiimi vajaduse finantsjuhi järele, kes suudaks kõik vajalikud tegevused eelarvestada.

Groveneer toodab naturaalsest puidust kleebitavat dekoratiivseina. Peale selle, et seina saab paigaldada ruumidesse ilma tööriistadeta ja eriliste oskusteta, on võimalik erinevatest toonidest ja mõõtudest luua omanäolisi mustreid.

Iga kleebitav leht on unikaalse puidusüüga ning seega on iga valminud sein ainulaadne. Groveneeri teeb mugavaks see, et kõik protsessid on tarbija eest ära tehtud – materjal tuleb ainult seina kleepida. Groveneeri kasutajaskonnaks on nii sisearhitektid, arendajad, ehitusettevõtted, ehituspoed kui ka otsesed lõpp-kliendid.

Ajujahi kuus parimat äriideed:

  • Vaegnägijatele mõeldud lauamäng ALU(mentor Erki Mölder, EAS)
  • Naturaalsest puidust kleebitavate dekoratiivpaneelide tootja Groveneer (mentor Monika Tooming-Varblane ja Kaidi Ruusalepp, Funderbeam)
  • Droonide positsioneerimis- ja navigeerimisplatvorm HIVE (mentor Mart Maasik, SEB)
  • Laste sõidutamise ja saatmise platvorm HopKid (mentor Sami Seppänen, Elisa Eesti)
  • Üürituru taustakontrolli teenus SecureBadger (mentor Ott Jalakas, Lingvist)
  • Tootele kleebitav tark “parim enne” indikaator Timey (mentor Heidi Kakko, BaltCap Growth Fund)

Vaata Ajujahti neljapäeviti kell 20.00 TV3s. Saateid saab järele vaadata siit.

Eesti suurima äriideede konkurssi ellukutsuja on Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus (EAS), partner SEB ja suurtoetaja Elisa. Lisaks neile toetavad Ajujahti Funderbeam, Lingvist, Advokaadibüroo TRINITI, Eesti Tööandjate Keskliit, Põllumajandus-Kaubanduskoda, Tallinna linn, Tartu linn, Pärnu linn, Harku vald, Saue vald. Ajujahi elluviimist rahastab EAS Euroopa Regionaalarengu Fondi vahendidest. 

Ajujahti viivad ellu Civitta Eesti, Miltton JLP ja Tehnopol.

Ellukutsuja

Ajujahi kiirendiprogramm ja telekonkurss sünnib avaliku- ja erasektori koostöös ning selle ellukutsuja on EASi ja KredExi ühendasutus.

Ellukutsuja: EAS
Suurtoetajad:

Toetajad: