Kuidas võita Ajujaht?
Ajujahi avaüritusel toimunud žüriipaneelil arutlesid konkursi endised žüriiliikmed – kuidas võita Ajujaht. Võitmiseks on oluline võtta Ajujahti kui vahendit, mitte kui eesmärki, ütles Nortali tegevjuht Priit Alamäe.
SEB äriinnovatsiooni juht Mart Maasik soovitas esmalt testida oma ideed ning küsida tagasisidet inimestelt, kes teemast midagi ei tea. Eelmise hooaja võitja Jiffi eestvedaja Andres Osula pakkus lihtsamat varianti. «Seda kutsutakse vanaema testiks. Kui su vanaema saab ideest aru, siis tõenäoliselt saab sellest ka žürii aru,» ütles Osula.
Žüriipaneeli modereerinud Catella Corporate Finance’i juht Aavo Kokk lisas, et tema soovitab kirjutada idee lahti kolmes erinevas variandis: üks versioon vanaemale, üks taotlusena EASile ja üks ajakirja Täheke.
«Kui inimesed selle ära teevad, saavad nad aru, et ei kirjutata anonüümsele sihtgrupile, vaid peetakse kedagi konkreetset silmas,» rääkis Kokk. Ta lisas, et turunduse aluseks võib pidada nn vanaema testi, kuna pärast sääraste lihtsakoeliste versioonide lahti kirjutamist, oskab inimene oma ideed selgitada.