SEB kasvuprogramm: Kuidas tagada äri 10x kasv?
Miks kasvab sama sektori üks ettevõte aastas 10 protsenti ja teine 10 korda? Küsimus on ambitsioonis – oskuses pöörata ettevõtte väikesed võimalused suureks eduks.
11. jaanuaril 2019 tutvustavad SEB ja Euroopa Innovatsiooniakadeemia kasvuambitsiooniga ettevõtetele mõeldud kasvuprogrammi.
Programmi eesmärk on aidata ettevõtetel arendada uusi ja innovaatilisi ärimudeleid, mis on jätkusuutlikud pidevalt muutuvas ärikeskkonnas. Olgu vahendiks siis digitaliseerimine, uutele turgudele laienemine või sobivama toote või teenuse arendamine.
Programm on välja töötatud SEB ja European Innovation Academy poolt koostöös rahvusvaheliste partneritega – Stanford, UC Berkeley ja Google. Kasvuprogramm on praktiline ja põhineb juhtumiuuringutel.
Kellele programm on mõeldud?
Programmi on oodatud kandideerima kõik väiksed ja keskmise suurusega ettevõtted, kellel on ambitsiooni ja tahet kasvatada enda äri läbi uute võimaluste, mida pakub digitaliseerimine. 32 kõige ambitsioonikamat ettevõtet valitakse kasvuprogrammi, kes läbivad 3 kuu jooksul innovatsiooni teekonna arendades esialgsest kontseptsioonist globaalse ja eskaleeritava ärimudeli.
Sündmus toimub SEB Innovatsioonikeskuses, aadressil Tornimäe 2, Tallinn. Innovatsioonikeskus asub neljandal korrusel ja sinna pääseb läbi panga kontori.
Täpsem info kasvuprogrammi kohta seb.ee/kasvuprogramm
Esineja: Alar Kolk, kes toob teieni edulood Stanfordist ja Silicon Valley–st ning ettevõtete digitaliseerimisest.
European Innovation Academy vilistlased on täna kollektiivides üle maailma: Amadeus, Intesa, Sanpaolo, Facebook, Google, Ferrero, FCA, LinkedIn, Amazon, Skype, Microsoft, Ericsson, ABB, Volvo, SEB, Tesla, Apple, SAP, McKinsey, JP Morgan, General Electric, Adobe, Lego, Santander, Credit Agricole ja Goldman Sachs.
Alar on viimase 15 aasta jooksul koolitanud rohkem kui 3000 juhtivtöötajat looma veelgi paremaid ärimudeleid ja kasutama innovatsiooni enda hüvanguks. Muuhulgas on Alar konsulteerinud ka globaalseid korporatsioone nagu Amadeus, FCA, Ferrero, Empower ja Google. Lisaks sellele on ta ka kogenud idufirmade coach, olles juhendanud rohkem kui 300 idufirmat erinevate programmide raames, sealhulgas Ajujahi TOP30 võistkondi. Hiljuti nõustas Alar ka Eesti 40 suurimat eksportööri, kujundamaks nende tuleviku kasvustrateegiaid.
Leia rohkem infot LinkedIn’i vahendusel – https://www.linkedin.com/in/alarkolk/