Ajujaht pälvis Kuldmuna
Ajujaht jõuab ETV ekraanile 7. aprillil. Enne suurt mõõduvõtmist selgus reedel toimunud Kuldmuna auhinnagalal, et digitaalse reklaami kategooria pani kinni Ajujaht. Võidu sepistajaks Haiku – kujundaja Kaupo Kõrv, kodeerija Allar Pani.
Mitmete edukate projektide tulemusel valiti aasta digiagentuuriks samuti Haiku. Tegemist on juba teise auhinnaga Ajujahi jaoks, kuna sügisel võitis Ajujaht Eesti Disainiauhindade jagamisel esikoha firmagraafika kategoorias. Toona valiti Kaupo Kõrv ka aasta disaineriks.
Ajujahi saatesarja produtsent Hannela Lippus lubab tänavusele hooajale täielikku uuendust ja pingelist võistlust kuni finaalini. Lippuse sõnul tullakse tänavu rohkem stuudioseinte vahelt välja ja žürii töösse kaasatakse senisest enam eksperte.