Ajujahi vilistlane Infinder aitab ettevõtetel leida talendikaid praktikante
Tänavune Ajujahi TOP30 tiim Infinder lahendab ettevõtete jaoks keerulist probleemküsimust: kust leida oma praktikale päriselt sobivaid talente?
Sisuliselt peavad ettevõtted igal suvel leppima ainult nende kandidaatidega, kes kirjutavad neile ise või peavad tegema suurema turundusega kandideerimiskuulutused, et olla tudengite seas nähtavad. Eriti oluline on see idufirmadele, kelle jaoks on noored meeskonnaliikmed väärtuslikud. Tihti ei pruugi aga uued idufirmad olla nii nähtaval või tuntud, et tudeng nendeni ise jõuaks, seetõttu on eriti oluline viia nad ühele platvormile kokku.
Tänaseks on Infinder platvorm olnud kaks kuud avalikult kasutuses ja juba selle ajaga on neil üle 500 kasutaja. Kusjuures nad ei ole veel oma turundust täiskäigul tööle lükanud. Praegu tegeletakse platvormi ingliskeelseks muutmisega, et tulevikus üle Euroopa laieneda. Praegune aeg soosib väga kaugpraktikat ja tänu sellele on laienemine eriti oluline.
Infinderil pole konkurentidega Eestis väga hull seis. Neid küll leidub, kuid ettevõtte juhi Teele Karro sõnul on see turg üsna killustunud. Tööportaalidest võib leida suveks praktikakohtasid, kuid see pole eriti järjepidev koht, kus neid pakutakse. Suurimaks konkurendiks on neile aga tegevjuhi arvates sotsiaalmeedia ja sealsed grupid, kus üha enam erinevaid pakkumisi tehakse.
Mõlemale osapoolele hakkab platvorm olema tellimuspõhine, kuid tudengitele jääb alles ka tasuta pakett, millel on lihtsalt vähem lisasid. Kokku on platvormil kolm paketti: “Esimesed sammud”, mille hind on 9 eurot kuus, “Aktiivne otsija”, mille hind on 29 eurot kuus ja “Kindel edu”, mille eest tuleb välja käija 59 eurot kuus.
Infinder pole veel raha kaasanud, kuid kindlasti plaanivad seda teha. Selleks läksid nad ka hiljuti kiirendisse, mille käigus on neil plaan kasvada piisavalt, et olla raha kaasamiseks valmis.