Ajujahi V telesaade: frenzy

29. aprill 2019

Ajujahi V telesaade: frenzy

Neljapäeval TV3 ekraanile jõudvas Ajujahi viiendas saates selgub, millised tiimid pääsevad sel korral kümne hulgast edasi. Sellel nädalal astuvad kohtunike ette frenzy, Lauamäng ALU ja Timey.

Hedy Lehtmets on üks neist, kelle idee ja ettevõtmine – hambakaitsegeel frenzy – valiti 341 idee seast välja ning millel õnnestus koheselt jõuda ka 100 parema hulka. Siit edasi on frenzy’l vägagi edukalt läinud ning tänaseks on idee jõudnud kümne parima hulka. Uurisime Hedylt lähemalt, mida ta senisest Ajujahi kogemusest arvab.

Frenzyl on neli kuud tihedat tööd Ajujahi arenguprogrammis selja taga. Mida sellest ajast kõige kasulikumaks pead?

Arenguprogrammi kõige suurem õppetund oli vast see, et ükskõik kui suur autoriteet Sinu idee kohta head või halba ütleb/ nõu või juhiseid annab, siis tuleb tekitada enda jaoks mõistlik filter selle info läbi mõtlemiseks. Alustava ettevõtjana tunduvad kõik teised vähegi toimiva lahenduse leidnud mehed ja naised ikka tegijad ja tundub, et iga nõuannet peab kohe rakendama. Tegelikkuses ei suuda keegi minutilise pitchi järgi reaalselt elluviidavat nõuannet vastuseks jagada ja oled ikkagi ise oma idee parim asjatundja ja pead lähtuma oma idee sisust, sihtgrupi vajadusest ja võimalusest.

MInu jaoks oli kõige kaasahaaravam Jakob Saksi koolituspäev, sest ta jagas palju häid näpunäited, mida praktikas kasutada nii ettevõtte organisatoorse poole kui nn päristoote (mitte app’i) turule toomise osalt. Sümpaatne oli ka härra toetav ja muhe suhtumine arenguprogrammi meeskondadesse võrreldes mõne muu koolitusega.

Kuidas tunned end teležürii ette pitchima mineku osas skaalal 1-10? (1 – lähen külma kõhuga, 10 – haun põgenemisplaane) Milliste emotsioonidega väljusid ruumist?

Enesetunne oli žürii ette mineku eel kõva 7-8, aga teadsin, et kui pitch on vaja ära teha, siis tuleb teha! Samas, kuna ei olnud teada, mis täpselt toimuma hakkab, läksid sinna ka puuduolevad enesekindluse punktid. Ruumist väljusin tegelikult täiesti rahulikuna.

Millised on frenzy edasised sammud?

Jätkan idee elluviimist kuni hambakaitsegeel on pisipreilide ja -tüüpide säravate naeratuste jaoks saadaval. Lisaks on plaanis teisigi tootearendusi. Tänu Ajujahi programmile on kindlasti silmaring avardunud just selles osas, kust tuge ja mentorlust taotleda ning lisandunud ägedaid tuttavaid, kellega tulevikus koostööd teha.

Kuidas frenzy’l läheb, selgub juba Ajujahi viiendas telesaates sel neljapäeval kl 20.00 TV3s.

Hoia end frenzy tegemistega kursis ka videoblogi vahendusel siin.

 

Ellukutsuja

Ajujahi kiirendiprogramm ja telekonkurss sünnib avaliku- ja erasektori koostöös ning selle ellukutsuja on EASi ja KredExi ühendasutus.

Ellukutsuja: EAS
Suurtoetajad:

Toetajad: