
Ajujahi IV saade: HopKid
Neljapäevases Ajujahis selgitatakse välja järgmisesse vooru pääsevad ideed. Sel nädalal astuvad kohtunike ette HopKid, HIVE, SecureBadger ja Edible. Mida kohtunikud tiimide ideedest arvavad ning kes peab konkursilt lahkuma, näeb juba 25. aprillil kl 20.00 TV3s.
Saame tuttavaks neljapäevases saates üles astuva tiimiga HopKid. Tiimijuht Jana Valliste jagab oma mõtteid Ajujahil osalemise kogemusest.
HopKidil on neli kuud tihedat tööd arenguprogrammis selja taga. Mida te sellest ajast kõige kasulikumaks peate ja eredamalt meenutate?
- Arenguprogrammi vältel toimuvad koolitused olid tõesti kasulikud. Sai näpunäiteid nii töö hõlbustamiseks kui välisturgude hindamise nippe. Samuti seletati põhjalikult lahti start-up’ide finatshingeelu ja selgitati raha kaasamise võimalusi (väikese raha eest ei anta ära suurt osalust).
- Ajujahi pitchimiskoolitaja Gleb Maltsev on super isiksus: hästi karismaatiline, otsekohene ja paneb su koheselt oma mugavustsoonist väljuma.
- Ajujahi žüriiliikmed aitasid meil fokusseerida olulistele aspektidele HopKidi teenuste arenduses. Kriitikat on alati raske vastu võtta, kuid see on väga oluline ning suunab ettevõtet just õigele rajale.
- Meie tiim õppis, kuidas väljapoole oma ettevõtlust näidata (vlogid).
- Telesaatest õppisime, et see, mis toimub kaamera ees ja kulisside taga, on erinev.
- Samuti võtame kaasa sõbralikud ja avameelsed kaasosalejad, kes meile oma edulugusid avaldasid.
Kuidas tunnete end teležürii ette pitchima mineku osas skaalal 1-10? (1 – lähen külma kõhuga, 10 – haun põgenemisplaane)
Enesetunne oli kõva 7-8, aga teadsin, et kui pitch on vaja ära teha, siis tuleb teha! Samas, kuna ei olnud teada, mis täpselt toimuma hakkab, läksid sinna ka puuduolevad enesekindluse punktid.

Foto: JP Hion
Millised on HopKidi edasised sammud?
Liigume tööalaselt edasi oma paikapandud plaaniga. Jätkame sõidujagamisteenuse osas potentsiaalsetelt klientidelt sisendi kogumisega ja samuti testplatvormi ettevalmistamisega. Ootame kõiki huvilisi endast märku andma ja testima-testima-testima. Lastetakso jätkab omasoodu. Oleme väga avatud investoritele, kellele läheb korda laste logistika teema.
Oleme kogu senise teekonna juures aru saanud, et meil on väga äge meeskond. Äri teevad inimesed. Pikemalt koos töötades tulevad üha tugevamalt esile meeskonna ühtsed väärtused, inimeste suhtumised/hoiakud ning isikud ise, kes seda äri veavad, kes julgevad eristuda; teadlikkus sellest, MIKS nad midagi teevad. Sul võib ükskõik kui hea toode või teenus olla, aga kui seal pole taga inimesi, kes seda lugu edasi kannavad või tegutseda julgevad, ei juhtu midagi. Ükski suur ettevõte pole sündinud suurena. Ettevõtlus on üks suur lubaduste andmine ning olles ise enamuses lapsevanemad, lubame, et anname endast 100%, et muuta lapsevanemate elu veidikenegi kergemaks, kinkides neile HopKid-iga aega.
HopKid on turvaline laste sõidu- ja saatmisteenus. HopKid otsib nii testkliente kui ka investoreid. Uuri rohkem siit.
Sel hooajal peavad Ajujahi telesaates osalevad tiimid ka videoblogisid. Hoia end HopKidi’i tegemistega kursis siin.