
Ajujahi finaalis osalevad SprayPrinter, Foxcademy ja Levon
Ajujahi tänavuse hooaja kolm paremat selgusid eile. Järgmisel neljapäeval kell 20:00 on Eesti Televisiooni otse-eetris Ajujahi superfinaal, kus valitakse tänavuse hooaja võitja.
SprayPrinter on juhtmevaba printer, mis trükib pildid või kujundused nutitelefonist mistahes seinale. Viimast kodustes tingimustes, ilma eelnevate teadmiste ja oskusteta. Seadme kasutamiseks on tarvis SprayPrinterit, SprayPrinteri äppi ning nutitelefoni. Kuidas seda kasutada? Kasutaja valib välja, mida soovib seinale kanda, ühendab printeri klassikalise aerosoolvärvipurgiga ning kannab disaini vaba käega pikselhaaval seinale. SprayPrinter prindib kuni 200 pikslit sekundis, üks värv korraga, nii palju erinevaid värve kui kasutaja soovib. Professionaalsete disainerite jaoks loob SprayPrinter interaktiivse kogukonna platvormi, kus disainerid saavad oma loomingu üles laadida ning müüa seda kõigile SprayPrinteri kasutajatele.
Foxcademy arendab interaktiivset pilvepõhist õppeplatvormi, mis analüüsib kasutajate õppeharjumusi, luues igale õpilasele individuaalne õppeprogramm vastavalt personaalsetele õpierisustele. Miks seda üldsegi vaja on? Tänapäeval kasutuselolevad õppevahendid ja -metoodikad ei võimalda interaktiivset infovahetust. Esiteks on õppematerjalide uuendamine aeglane ja kallis protsess, teiseks puuduvad vahendid õpilaste ja õppeprotsesside analüüsiks ning kolmandaks puuduvad riiklikel institutsioonidel andmeallikad võimaldamaks big data analüüsi. Eesti, Soome, Rootsi ja Norra turu aastaseks koondkäibeks antud valdkonnas hindavad Foxcademy eestvedajad 73 miljonit eurot.
Levon pakub äppi, mis õpetab laulma. Tegemist on virtuaalse hääleseadjaga, millega kaasneb intuitiivne reaalaegne tagasiside algajale ja edasijõudnud lauljale. Äpi põhilised funkatsioonid on järgmised: video-, pildi- ja animatsioonipõhised õppematerjalid; masinõppepõhised soovitused; reaalaegne visuaalne tagasiside; progressiivne õppemetoodika ja võimalus saada tagasisidet professionaalsetelt hääleseadjatelt. Globaalse e-õppe turu suuruseks hinnatakse 51.5mld€, millest 4mld€ hinnatakse e-muusikaõppe turu suuruseks. Levoni siht on saavutada 25 miljonit allalaadimist kolme aastaga.