Koolitus: bränding ja kommunikatsioon
Koolitajad: Magnus Lužkov (Optimist Creative) ja Mari-Liis Ahven (Optimist Public)
Teemad:
- Brändingu töötuba: otsime praktilise workshopi käigus vastuseid järgnevatele küsimustele:
- Mis on bränd ja miks seda vaja on?
- Miks me teeme seda, mida me teeme? Mis on meie lugu?
- Kellele me tahame oma tegevusega korda minna?
- Kes on meie potentsiaalsed kliendid ja millised on nende ootused meie suhtes?
- Kas me suudame nendele ootustele vastata ja kuidas õnnestuks neid ületada?
- Mille poolest me oleme erilisemad, kui meie alternatiivid?
- Mida me peaksime ütlema, näitama või tegema, et inimestele meeldida?
Koolituse viib läbi loovagentuuri Optimist Creative juht ja strateeg Magnus Lužkov. Optimist on olnud 4 aastat järjest Eesti Aasta Reklaamiagentuur ja juhib hetkel loovusauhindade edetabelit Baltic Agency Ranking. 12 aasta jooksul on Magnus olnud ligi saja brändi sünni või ümbersünni juures ja õppinud brändingut maailma parimatelt.
- Kommunikatsioon: meediasuhtlus – kellele ja miks?
- Kuidas saada meediasse ja/või meediast ära?
- Mis on Eesti meedia vs rahvusvahelise meedia võimalused Eesti ettevõtete jaoks?
- Mida peavad kõneisikud meeles hoidma ja kuidas end nt intervjuudeks valmis seada?
Meediasuhtlusest ja kommunikatsiooni olulisusest annab sisuka ülevaate Optimist Publicu partner ja strateegiline konsultant Mari-Liis Ahven, kes on enam kui 13-aasta jooksul nõustanud nii alustavate ettevõtete kui ka rahvusvaheliste organisatsioonide kommunikatsioonitegevusi ja kõneisikuid.
Kus: SEB Innovatsioonikeskus (Tornimäe 2, 10145 Tallinn)