Ajujahi startup-kiirendisse kandideerimine on täies hoos ja avaldusi saab esitada kuni 8. maini. Seni on avaldusi laekunud enim info ja kommunikatsiooni valdkonnast, samuti energeetika, keskkonna, tööstuse ning disaini alal.
“Kuigi Ajujaht seostub paljudele just telesaatega, on tegelikult tegemist eelkõige ärikiirendiga, mis pakub osalejatele maksimaalselt mõjusat programmi, kõrgetasemelist mentorlust ning tugeva ärivõrgustiku nii Eestis kui ka välismaal. Olles ise mitmete hooaegade vältel aidanud erinevaid Ajujahi meeskondi, olen näinud, kui palju on toeks mentorite ja žürii kogemus nii eetris kui eetriväliselt,” sõnas Elisa erakliendiüksuse juht ja Ajujahi mentor Mailiis Ploomann.
Ka Startup Estonia juhi Eve Peetersoni sõnul võiksid paljud Eesti idufirmad konkursist kasu saada. Tänavu keskendutakse idufirmadele, kellel on esimene toode või teenus juba valmis. “Sel aastal saavad Ajujahi programmist kõige rohkem kasu startup’id, kellel on juba toode või teenus ning ka esimesed testkliendid — need ettevõtted viiakse kokku asjakohaste investorite, kontaktide, mentorite ja organisatsioonidega, et aidata neid kiire kasvuni,” ütles Peeterson.