SEB eAkadeemia | Milline on hea veebisisu?

10. detsember 2019

SEB eAkadeemia | Milline on hea veebisisu?

Veebilehe sisu luues peate oma äriga hästi kursis olema ja lähtuma kahest kihist. Esiteks on vaja välja selgitada, millist tüüpi sisu teie kliendid tahavad, ning teiseks tuleb konkreetne sisu valmis teha. Hea sisu loomiseks peate lahti laskma sellest, mida teie kliendile rääkida tahate. Vaadake asja teise mätta otsast: mõtelge end veebilehe esmakasutajaks ja määrake kindlaks sisu struktuur, lähtudes sellest, millistele olulistele küsimustele ta vastuseid otsib. Seejärel saategi konkreetset sisu looma asuda. Hoidke kirjutades tekst konkreetne ja hästi loetav.

Sisu on veebilehe kõige tähtsam element
Kui inimene ei leia veebilehelt vajalikku infot, siis olete ehitanud kasutu lehe. Samas on hämmastav, kui vähesed ettevõtjad oma veebilehe sisuga tegelemist tõsiselt võtavad. Paljude veebiprojektide puhul takerdutakse spetsiifilistesse disainielementidesse ja mõeldakse sisust kui millestki triviaalsest.
Selleks et teie säärasesse lõksu ei langeks, pakun teile mõned punktid, millest sisuloomes lähtuda.

1. Võtke aluseks kliendi huvid
Hea sisu eelduseks on 180-kraadine perspektiivinihe. Unustage ära, mida teie oma ettevõtte kohta rääkida tahate. Lähtuge potentsiaalse kliendi soovidest: küsige endalt, millist infot klient otsib, milline sisu loob talle väärtust.
Pidage meeles, et ehitate oma veebilehte uuele külalisele, kes ei ole teist kunagi kuulnud. Kui kirjutate oma ettevõttest mitmeleheküljelise essee, ei loe seda keegi lõpuni.

Praktilisi materjale ja muud kasulikku leiad SEB eAkadeemia veebilehelt.

Ellukutsuja

Ajujahi kiirendiprogramm ja telekonkurss sünnib avaliku- ja erasektori koostöös ning selle ellukutsuja on EASi ja KredExi ühendasutus.

Ellukutsuja: EAS
Suurtoetajad:

Toetajad: