SEB eAkadeemia | Kuidas Google Adwords ettevõtte kasuks tööle panna?

10. detsember 2019

SEB eAkadeemia | Kuidas Google Adwords ettevõtte kasuks tööle panna?

SEB eAkadeemia praktilisel turunduse seminaril kõnelesid Priit Kallas ja Marko Toom. Vaadake seminari video salvestust, kus kõnelejad jagavad lihtsaid nippe ja keerukamaid näpunäiteid, kuidas internetis kiiresti klientideni jõuda.

https://www.facebook.com/seb.eesti/videos/10155564559472810/

Toome teieni parimad praktikad, mille abil saate igast Adwordsi paigutatud eurost mitu tagasi. Näitame, kuidas hallata kampaaniaid, reklaamigruppe ja märksõnu. Tutvustame oluliste tulemuste mõõtmist: klikid, kontaktid, müük. Anname nõu, kuidas planeerida kampaaniate eelarvet nii Eestis kui ka välisturgudel. Lisaks räägime sellest, kuidas teha toimiv koduleht, mis aitaks ettevõtte äri kasvatada.

Esinejad:

Priit Kallas on Dreamgrow digiagentuuri asutaja ja strateeg. Ta on olnud tegev erinevate internetiprojektide juures juba üle 20 aasta. Priidu igapäevatöö hulka kuulub strateegiline planeerimine, ettevõtte turundus internetis ja keerukamate Adwordsi ja analüütikalahenduste haldamine.

Marko Toom on Veebimajutus.ee arendusjuht, kelle ülesandeks on aidata luua ja kasutusele võtta uusi digitaalseid tooteid ja teenuseid. Veebi- ja tarkvaraprojekte juhtinud üle 20 aasta, sellest ca 60% ajast ise agentuuris teostaja rollis olles ning 40% aega kliendi poolt tellija kingades.

Ellukutsuja

Ajujahi kiirendiprogramm ja telekonkurss sünnib avaliku- ja erasektori koostöös ning selle ellukutsuja on EASi ja KredExi ühendasutus.

Ellukutsuja: EAS
Suurtoetajad:

Toetajad: